NELIPOT

#PrijateljFord, ki je avgusta vstopil med naše vrste, je tako več kot dobrodošla okrepitev ekipe, ki trenutno šteje Simona, Tino in Lino.

PREDSTAVITE SE.

PREDSTAVITE SE

Predstavite svoje novo polepljeno gospodarsko vozilo in svojo storitev
v naši galeriji gospodarcev ter se pridružite drugim uspešnim podjetnim zgodbam.
  • Mi naredimo
    profilko

  • Vi napišete vrhunsko
    predstavitev

  • Mi oboje objavimo
    v galeriji

NASTOPITE V LASTNEM PROMOCIJSKEM VIDEU, POSTANITE NAŠ AMBASADOR

Če nam bo vaša zgodba všeč, vam bomo omogočili dodatno predstavitev v lastnem promocijskem videu ter izbrali za lokalnega ambasadorja, s čimer si boste zagotovili tudi brezplačno izpostavitev v lokalnih medijih.

GALERIJA PODJETNIKOV

Nelipot

Podpiramo zgodbe o uspehu. Zato smo blagovno znamko Nelipot podprli z edinstveno polepitvijo, ki dokazuje, kdo je novi gospodar svojega posla.


Nelipot je nastala leta 2014 kot odgovor na lastne potrebe – v iskanju zares naravnih kozmetičnih proizvodov, ki ne vsebujejo nepotrebnih sintetičnih dodatkov, so naravi in živalim prijazni ter skrbno izdelani. Zgodba, ki se je začela v kleti, je prerasla v resno podjetje in proizvodnjo, ki pa še vedno temelji na ročnem delu.


Prvi produkti so bili dezodorantne kreme Nelipot BASIC, SHAC, MAMICHKU ter IROF, ki zagotavljajo naravno zaščito pred neprijetnim telesnim vonjem. Z njimi smo v letu 2016 v okviru oddaje Štartaj, Slovenija! dosegli naziv Hit produkt 2016. V letu 2017 smo tržišču predstavili zobni prašek SHVERKAJ, kmalu sledi širitev asortimana še na vrsto drugih kozmetičnih izdelkov. Cilj je, da bomo z Nelipot kozmetičnimi izdelki lahko pokrivali celotni portfelj izdelkov, ki jih posameznik potrebuje za vsakodnevno osebno lepotilno nego.


#PrijateljFord, ki je avgusta vstopil med naše vrste, je tako več kot dobrodošla okrepitev ekipe, ki trenutno šteje Simona, Tino in Lino. Omogoča nam lastne dostave, obiske trgovin po vsej Sloveniji ter večje prevzeme od naših dobaviteljev. Ford Courier EcoBoost pa je prav tako zelen kot mi – z nizko porabo (na dolge razdalje v povprečju 3,8 l/100 km) tudi on skrbi za čim manjši ogljični odtis pri našem poslovanju, zaradi preglednosti nad voziščem pa za našo varnost (in varnost drugih, seveda:-).